Onlineträning
-
SommarStark
38,00 €
”Tack, äntligen har jag blivit en som tränar 😀 och jag älskar det!”
Så skrev en kund om onlineträningen.
- Såå perfekt att kunna göra den när det passar en bäst.🤗💪🏼
- He är duohjulfors som fått mig att börja träna. Så bra att man kan träna när som helst och hemma
- Har varit bra combo med övningar. Det är bra också att det går att variera lättare och tyngre varianter på övningarna.
- Helt super jumppa pass, man e svettig och nöjd efteråt 👌
- För mig har denna träningsform varit super!!!!! Du beskriver övningarna så noggrant + var det skall kännas! Skönt att få jumppa hemma å jättebra att man kan träna efteråt om man inte haft möjligt med liveträningen! Så enligt mig, super!!!!!! 😍😍😍”
- Har gjort passet 3ggr i veckan och redan efter första veckan försvann mitt ryggont och min svindel är som bortblåst! Superbra! Tack för bra pass! 👍🏻 Så glad att jag kom med! 😊

